dilluns, 2 d’abril de 2012

Què, Com i Perquè.

Benvolguts bloggers,  aquest és un blog que ha fet un alumne de 4t d'ESO del institut Josep Vallverdú, a l'optativa de Informàtica. La realització d'aquest està sent molt divertida, ja que la realitzaciód'aquest treball m'està permitint tenir una nova experiència en aquest món tan importat que és Internet. També aprenc el funcionament de moltes eines relacionades amb el blog, les pàgines web i l'infomàtica en general.
Gràcies a unes sessions tècniques, un mapa mental (imatge),  i  tot el material didàctic que el professor ens facilita gràcies a un dels seus blog, estem podent  fer un blog sobre el nostre hobbie. El mètode d'avalució és mitjançant una rúbrica. Ens autoavaluem seguint la pauta. Cada semana hem anat fent comentaris als articles dels nostres companys per fer una crítica constructiva. Les eines que farem servir seran aquestes entre d'altres:
 Farem un logotip que identificarà el blog. També estem aprenent a utilitzar el Word de manera correcta, ja que recollirem i millorarem un treball que havíem fet anteriorment utilitzant les tècniques noves explicades pel professor. Slideshare, Calameo i Scribd per publicar d'una forma online els treballs, i així no és necessari duur el pen-drive. Prezis per poder fer presentacions d'una manera diferent, ja que sempre utilitzavam el PowePoint. El Gimp a l'hora de manipular imatges. El Gmail per poder obrir la rúbrica al apartat de "Docs". El  Moviemaker per la realització d'un petit film sobre el meu hobbie. També treballarem amb el codi HTML seguint  una pauta que ens  facilita el professor. Aquest és el projecte que ens ha proposat pel segon trimestre.


Esquema que consisteix en el que fem aquest trimestre.




1 comentari:

  1. Bé el mapa mental on has recollit el més important. Per mi crec que t'has deixat de parlar del tema de les RÚBRIQUES que fa que aquesta matèria sigui del tot diferent en quan a manera de treballar.

    ResponSuprimeix